להתלבש ולהיראות נפלא גם אחרי גיל 30

סגנון לבוד אישי, עיצוב בגדים לנשים
מזהה את התשוקה שלך להיראות נפלא ולהתלבש בסטייל, גם לאחר שעברת את גיל 30?
אין ספק שאת מבינה את החשיבות של הופעה חיצונית מטופחת ומרשימה, כי כשאת נראית טוב את מרגישה טוב.
זה לא ממש משנה לאן את מביאה את הסגנון הלבוש האישי שלך - לעבודה, בחברת החבר'ה, או לאירועים מיוחדים.
הסגנון שלך הוא חלק ממך המעיד על האישיות שלך ומדגיש את היופי הפנימי שלך.

סגנון לבוש אישי

בחיים של כל אישה, יש את הרגע ההוא, שבו היא עומדת מול הארון המלא בגדים שלה ולא מסוגלת להחליט איזו חולצה ללבוש. היא מביטה בכמה חולצות שונות, כאלו שנראות טוב, אך משום מה, אף אחת מהן לא מרגישה בדיוק "נכונה".
כאשר את מחפשת את החולצה המושלמת, את לא רק מחפשת חולצה שתשלים את הארון שלך, את מחפשת חולצה שתשלים אותך. חולצת מעצבים אינה רק פריט אופנה; היא ביטוי של אישיותך, הטעם שלך, ואת הרגש שאת מעוניינת להעביר.

 עיצוב בגדים לנשים בגזרות מחמיאות למבנה הגוף הנשי הבשל

בעידן שבו הרשתות הגדולות כובשות כל פינה, כשרוב הבגדים נתפרים בסין בייצור המוני, אצלי הכל מתבצע בנגיעה אישית בסטודיו שלי הנמצא אף הוא ביפו. עיצוב בגדים לנשים זאת האהבה שלי. אני מעצבת את הבגדים, גוזרת ותופרת את הדגם הראשוני, מכינה את הגזרות, בוחרת את הבדים והאביזרים הנלווים – כפתורים, רוכסנים וסרטים. כל בגד וכל שלב זוכה לתשומת הלב המרבית, מרגע הרעיון ועד שהבגד נתלה על הקולב, בקפדנות בדקדקנות ובאהבה.

 בגדים שתרגישי בהם נוח ותראי אלגנטית ויפה

להרגיש נוח בבגדים מעוצבים זאת לא דרישה מוגזמת. ההשראה שלי נובעת מהמתח בין הרצון לעצב דגמים בצורות גאומטריות נקיות וישרות לבין בגדים נוחים לנשים, כאלה שתומכים בגוף האישה העגול.
מעניין אותי לעצב בגדים לנשים שכבר אינן בשנות העשרים לחייהן. אני אוהבת לראות איך הבגד מחמיא בעיקר למי שהבטן שלה כבר לא שטוחה לאחר הלידות, והחזה לא מזדקר מעלה ומאמינה שבגד יפה לא צריך לשמור לאירועים מיוחדים. להיפך, אני מייצרת בגדים שהם לגמרי ״בגדי עבודה״ המיועדים לנשים העומדות בפני קהל, נשות עסקים, מנהלות ובעצם לכל אחת שרוצה להיראות טוב במהלך כל היום ובעיקר להרגיש בנוח.  
 
אם את אוהבת בגדים שכאילו נתפרו במיוחד עבורך, כאלה שלא תראי על כל אחת, ושמעוצבים, נגזרים ונתפרים בישראל.
הגעת למקום הנכון!
ואם בא לך לבקר, תכנני לך טיול לשוק הפשפשים ביפו, אחד המקומות הציוריים והקסומים בישראל ובואי לבקר בחנות הקטנה השוכנת בלב הסמטאות הכי מדליקות בשוק - רבי פנחס 13.
טלפון: 052-8406341
אימייל: anatkisch@gmail.com

You may also like

Example blog post
Example blog post
Example blog post